بی تو
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و تو و آدرس nilajoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 26897
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

http://tehranloos.zzl.org/mohsen-afshani-1391.zip
من و تو
پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 2:3 ::  نويسنده : nila       

بی تو این روزهای روشن واسه من" تاریکٌ تاریک
 
وقتی بی تو تکٌٌ تنهام" زندگیم معنا نداره
 
از همون" روزی که رفتی دل به هیچ کسی ندادم
 
فکر میکردم میرسی" یه روز تو بی کسیم به دادم
 
گفتن لحظه آخر واسه من هنوز سواله
 
دیدن دوباره تو فقط تو خواب و خیاله
 
لحظه های آخر تو" تو قلب من می مونه
 
هیچ کی مثل من بلد نیست قدر چشماتو بدونه
 
رفتی یو چشم خیسم" یادگاری از تو مونده
 
بی وفایی یات هنوزم تو رو از دلم نرونده
 
چشم راه تو می مونم" تا که برگردی دوباره
 
میترسم وقتی که نیستی دل من طاقت نیاره
 
گفتن لحظه آخر واسه من هنوز سواله
 
دیدن دوباره تو فقط تو خواب و خیاله
 
رفتی یو اما خاطراتت تو قلب من میمونه
 
هیچ کس مثل تو بلد نیست دلمو بسوزونه
 
تا وقتی که زنده هستم چشم به راه تو می مونم
 
تو دیگه رفتی که رفتی نمی یای پیشم میدونم
 
اما هر کجا هستی منو تو دلت نگه دار
 
با چشای خیسٌ گریون من میگم خدا نگهدار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: